Zonguldak’ın Ereğli İlçesinde ,Ramazan Bayramı dolayısıyla Bayramlaşma programı düzenlendi. Karadeniz Ereğli’de Protokol bayramlaşması her yıl olduğu gibi bu yılda Atatürk Kültür Merkezi (AKM)’nde yapıldı. Kaymakam Saim Eskioğlu ve beraberindeki prtrokol üyeleri,Bayramlaşma programına katılanların bayramını kutladı. Kaymakam Eskioğlu,bayramlaşma programının ardından yaptığı konuşmada;”Bu manevi değeri büyük olan bu günde sizlerle beraber olmaktan...