Genel Gündem Siyaset Tüm Manşetler

İlçe Başkanını, Genel Başkan Yardımcısı’na şikayet etti…

Kdz. Ereğli Belediye Başkanı Halil Posbıyık, Cumhuriyet Halk Partisi (CHP) Genel Başkan Yardımcısı Ali Öztunç’u makamında ağırladı. CHP Zonguldak Milletvekilleri Deniz Yavuzyılmaz ve Ünal Demirtaş, CHP Ereğli İlçe Başkanı Eylem..

CHP Zonguldak Milletvekilleri Deniz Yavuzyılmaz ve Ünal Demirtaş, CHP Ereğli İlçe Başkanı Eylem Ertuğrul ve bazı yöneticilerin de bulunduğu ziyarette Başkan Posbıyık; ”Partiye üye yapamıyoruz. Kadınları , gençleri gönderiyoruz, üye yapmıyorlar. ‘Seni belediye mi gönderdi?’ diye yapmayız diyorlar. o yönden partiyi büyütemiyoruz. ondan sıkıntımız var.” dedi.

Belediyenin yaptığı Halk Kafeden bahsederken de; ”Bir Halk Kafe yaptık, Ünal Demirtaş’ın karşı olduğu, Çilek Kafeye dokunma falan da dedi ama Çilek Kafeyi de ihaleye veriyorum. Halk Kafe, yok yani Zonguldak’ta Ereğli’de böyle bir kafe yok. Nefis, deniz kenarında. Yine deniz kenarından bir restoran yapıyorum. Yani belediye olarak bir sıkıntımız yok Allaha şükürler olsun. Pandemi ve hükümet baskısı sorunumuz var.” dedi.

CÜRUF TESİSİNİ MÜHÜRLEMİŞSİNİZ TEŞEKKÜR EDİYORUZ

CHP Genel Başkan Yardımcısı Ali Öztunç konuşmasında, bölgedeki temaslarından söz etti ve şunları söyledi:

“Dün sabah geldik, Alaplıda programımız vardı. Alaplıda cüruf tesisi konusunda incelemelerimiz, açıklamalarımız oldu. Siz Ereğli sınırında olan bölümü mühürlemişsiniz; doğru bir karar olmuş, size teşekkür ediyoruz. Daha sonra Gümeli’ye geçtik. 4117 yaşındaki ağacı gördük. Müthiş bir şey… Onu çok iyi değerlendirmek lazım; Alaplıda olur, Ereğlide olurçok turistin gelmesini sağlayacak bir güzellik. Ciddi bir turizm potansiyeli. Görevimiz gereği çok yayla, orman gezdik. Bu orman gibi bakımlı, el değmemiş olanını rmedim. Kaz Dağları bile böyle değil. Bugün de sizi ziyaret etmek istedik. Umarım her şey güzeldir. Takip ediyoruz.

ZORLUKLARA RAĞMEN GÜÇLÜ BİR BELEDİYEYİZ

Bu sözler üzerine belediye çalışmaları hakkında bilgi veren Posbıyık, şu değerlendirmeyi yaptı:

Belediyenin durumu iyiNmüteahhide, ne Vergi Dairesine, ne SSK’ya borcumuz var. İşçiler memnun, zamanından önce maaş, ikramiye veriyoruz. En yüksek zammı aldılar. İkramiyeleri, sosyal hakları var. Aynı zamanda memurlara en yüksek zammı ikramiyeyi veriyoruz. Devlet dairesinden geçiş için sürekli talep var. Belediyemiz gayet iyi. Gerçi pandemiden dolayı tahakkuk ve tahsilatta gerileme var. Büyük yatırımlarda zorluk çekiyoruz. Buna rağmenmuhtarların taleplerini karşılıyoruz. Mahallelerde çalışmalarımızı yapıyoruz. Asfalt, parke gibi temel hizmetlerimizi sürdürüyoruz.

EREĞLİ ŞANTİYEYE DÖNECEK, GENEL BAŞKANIMIZI DAVET EDECEĞİZ

Pek çok projemiz başlayacak ve Ereğli önümüzdeki aylarda şantiyeye dönecekSayın Genel Başkanımızı sizler vasıtasıyla davet etmeyi düşünüyorum. Kent Meydanı için çalışmalar sürüyor. Eski yıkılan belediye binasının yerine kültür merkezi yapıyoruz, temelini atacağız. Erdemir’den aldığımız plajı büyük bir plaj haline getiriyoruz. Aqua pakıyla, havuzuyla beraber. Yeni şehir mezarlığı yapıyoruz. Şehit Mezarlığı hazırlığımız var. Halk kafe yaptık. Ünal bey çok karşı çıktı amaÇilek Kafeye dokunma falan demişti. İhaleye vereceğiz orayı. Halk Kafe müthiş oldu. Bu bölgede yoknefis bir yer deniz kenarında Yine yeni bir restoran yapıyoruz. Yani belediye olarak bu açıdan sıkıntımız yok.

Ama diğer yandan CHP’li belediye olduğumuz için ve pandemi nedeniyle 25 yıllık başkanlığımda en sıkıntılı dönemi yaşıyorumVergilerisu paralarını ödeyemiyor vatandaşlar. Bir de hükümet baskısı yaşanıyor. 25 yıldır ilk kez böyle hükümet baskısı var. CHPli belediyelerin projeleri gitmeye görsün, anında duruyorBu iki konuda çok zorluk çekiyoruz ama ben temaslarla bunları aşmaya çalışıyorum. Ankaradaki milletvekillerine anlatıyoruz.

YORUMLAR (İLK YORUMU SİZ YAZIN)