Kdz Ereğli Belediyespor kongresi 16 Haziran’dan 30 Haziran’a ertelendi. Aslında şaşırmadığımız ve her sene aynı senaryonun yaşandığı bir durum diyebiliriz.
Malumunuzdur, Ereğli Belediyespor’umuz Nesine 3. Lig 3. Grup’ta mücadele ediyor. Her ne kadar doğru bulmadığım konular olsa da hedefi ligde kalmak olan bir takım için fazla eleştirisel bakmak istemiyorum.
Öncelikle bu yazıyı yazıp yazmama konusunu çok düşündüm. En son “yapılan haksızlıklar karşısında susan dilsiz şeytandır” sözü aklıma geldi ve yazmaya karar verdim.
Sürekli Ereğli Belediyespor’umuzun şampiyonluğunu dile getiriyoruz. Aslında bunun bir diğer sebebi ise şampiyon olmuş bir şehirde adeta ölü toprağı havası olmasındandır.
Öncelikle Ereğli Belediyespor’umuzu özlenen tabloyu bizlere yaşattığı için yürekten kutluyorum. Ereğli Belediye Başkanı ve Belediyespor Başkanı Halil Posbıyık’ın takımı için özverili çalışması takdire şayan bir durum diyebilirim. Şimdi şunu diyeceksiniz. “Adam kulüp başkanı, tabi çalışacak.”
Karadeniz Ereğli Belediye ve Belediyespor Başkanı Halil Posbıyık yapmış olduğu Belediye Meclisi toplantısında ve öncesinde Ereğli Belediyespor’a sahip çıkılmadığını söyleyerek Erdemir ve TAT Metal gibi önemli kuruluşlara sitemde bulunmuştu.
Her zaman her konuda bilgi sahibi olmak önemlidir. Konu ile ilgili istihbarat bilgisi toplamak ise ayrı bir keyiftir. Burada önemli olan bilginin gerçekliğidir.