Genel Gündem Siyaset Tüm Manşetler

SAHİLİMİZİ AŞAĞILIYORLAR

Zonguldak Alaplı Belediye Başkanı Nuri Tekin, “Bugün birileri çıkıp emeklimizin, çocuklarımızın, gençlerimizin, ailelerimizin gezdiği sahili aşağılıyor. Bunları gayretle izliyorum. Sahilimiz Alaplı halkının sahilidir.” dedi. Alaplı Belediye Başkanı ve CHP Belediye..

Alaplı Belediye Başkanı ve CHP Belediye Başkan adayı Nuri Tekin, beraberinde CHP İlçe Başkanı Hüseyin Tosun, Belediye meclis üyeleri ve çok sayıda partili seçim çalışmaları kapsamında Hükümet Konağı, Adliye Sarayı, Müftülük ve Emekliler Derneğini ziyaret etti.

Tekin, emekliler derneğini ziyaretinde yaptığı konuşmada, Bugün büyük sıkıntılar içinde olan emeklilerimiz için Belediye olarak elimizden gelen desteği vererek sorunlarına ortak olmaya çalıştıklarını söyledi.

Emekliler Derneğimiz için Kapalı Pazaryeri yolunda çok güzel bir proje hazırladıklarını ifade eden Tekin, şöyle konuştu: “Zonguldak emeğin başkenti, Alaplı ise emeklinin başkenti. Alaplı emeklinin çok fazla olduğu bir yer, emeklilerimiz çok büyük sıkıntıları var bunları biz çok iyi biliyoruz ve destek vermeye çalışıyoruz. Kapalı pazar yerine giden yolda dernek evleri projemiz var. Burada emeklilerimize de çok güzel bir yer ayırdık. Bugün baktığımızda emeklilerimiz çoğunluğu Belediyemize ait çay bahçesinde vakit geçiriyorlar. Ancak onlar için çok güzel bir emekli evi projemizde var. İnşallah onu da hayata geçireceğiz. Belediye olarak her zaman emeklimize destek verdik vermeye de devam edeceğiz.”

SAHİLİMİZİ AŞAĞILIYORLAR

Birileri çıkıp halkımızın için yaptığımız sahili aşağıladığını belirten Tekin, “Alaplı’da acil hizmetler vardı biz onları tamamladık. Hiçbir zaman siyasi ayrım yapmadan çalışarak ilçemize hizmet ettik. Birileri çıkıp bizim emeklimizin gezdiği sahili bile aşağılamaya başladılar. Hayretler için de izliyorum. O sahili biz emeklilerimiz, çocuklarımız, gençlerimiz, ailelerimiz orada gezsin dolaşsın vakit geçirsin diye yaptık. Ereğli ve Akçakoca’ya gitmesinler ilçelerinde vakit geçirsinler diye kazandırdık. Ereğli sahiline gittiğiniz zaman mutlaka bir kafeterya ’ya girmek zorundasın. Ama bizim burada öyle değil emeklimiz sabah gelip burada ailesiyle birlikte kahvaltını yapabiliyor. Akşam semaverini yakıp çayını içebiliyor. Ramazan’da iftarını açıyor. Mescitte namazını kılabiliyor. Yürüyüş yapabiliyorlar. Alaplı sahiline Ereğli ve Akçakoca’dan gelen insanlar var. İnşallah sahilimizi Karşıyaka ile birleştirerek bölgenin en büyük sahili yapacağız.”

BÖLGENİN EN MODERN GASİL HANESİNİ YAPTIK..

Tekin, mezarlıklar ile ilgi çok önemli çalışmalar yaptıklarını belirterek,“Bölgenin en modern gasil hanesini yaptık. Bugün 4 cenazemiz vardı. Hiçbir sıkıntı olmadan cenazeleri defin ettik. Cenaze ile ilgi herşeyi Belediyemiz üstleniyor. İlçe merkezi ve mahallelerimizde çok güzel hizmetler yaptık. Eksiklerimiz yok mu var. Onları da yapacağız bundan hiç kimsenin şüphesi olmasın. İlçemizin yüzde 80’nin toparladık. İnşallah tümünü tamamlayarak büyük projelerimize başlayacağız.” dedi.

BAŞKANIMIZA HİZMETLERİNDEN DOLAYI TEŞEKKÜR EDİYORUZ.

Tüm İşçi Emeklileri Dul ve Yetimleri Derneği Alaplı Şube Başkanı Kazım Uysal,“Avrupa’da emeklilerimiz yılda 2 kez tatil turuna çıkarken biz ancak kuyruklarda tatilimizi yapabiliyoruz. Yeni emekli olan bir vatandaşımız 900 ile Bin lira arasında emekli maaşı bağlanıyor. Bu kadar zor şartlar altında Alaplı’da çok güzel hizmetler yaptınız. Size çok teşekkür ediyorum. Özelikle Mollabey yolunda yaptığınız yol genişletmesi ve Gümeli mahallesi ile ilgili çalışmalarınızdan dolayı sizlere çok teşekkür ediyorum.” Dedi.

YORUMLAR (İLK YORUMU SİZ YAZIN)