Zonguldak Ereğli Belediyesi Temizlik İşleri Müdürlüğü’nün, Ambalaj atıklarının kaynağında ayrı toplanması amacıyla ilçenin sahil şeridindeki kafe ve restoranlarda Ağustos ayı itibariyle bir çalışma başlattığı bildirildi. Müdürlükten yapılan açıklamada, “Uygulama kapsamında, ambalaj atığı toplama poşetleri ZONÇEB tarafından yetkilendirilen firma tarafından işyerlerine verilmekte, bu poşetlerde biriktirilen ambalaj atıkları yine firma tarafından toplanarak...