‘Yeniden Sevgi, Barış, Dostluk’ diyerek Türkiye’nin en büyük festivalini 5 yıl aradan sonra tekrar gerçekleştiren Kdz. Ereğli Belediyesi, ‘Festivalin Ardından…’ etkinliği düzenleyerek izlenimleri paylaştı. Başkan Posbıyık, başarılı bir organizasyonla Ereğli’de 1 milyon kişiyi ağırladıklarını söyledi. Konuşmasında Erdemir yönetimini eleştiren Posbıyık, “Hakkımızı arayacağız, adaletin olduğunu göstereceğiz” dedi. 5-6-7 Temmuz’da Türkiye’nin en...