enflasyonemeklilikötvdövizakpchpmhp
DOLAR
46,0781
EURO
53,1240
ALTIN
6.397,10
BIST
13.694,19
Adana Adıyaman Afyon Ağrı Aksaray Amasya Ankara Antalya Ardahan Artvin Aydın Balıkesir Bartın Batman Bayburt Bilecik Bingöl Bitlis Bolu Burdur Bursa Çanakkale Çankırı Çorum Denizli Diyarbakır Düzce Edirne Elazığ Erzincan Erzurum Eskişehir Gaziantep Giresun Gümüşhane Hakkari Hatay Iğdır Isparta İstanbul İzmir K.Maraş Karabük Karaman Kars Kastamonu Kayseri Kırıkkale Kırklareli Kırşehir Kilis Kocaeli Konya Kütahya Malatya Manisa Mardin Mersin Muğla Muş Nevşehir Niğde Ordu Osmaniye Rize Sakarya Samsun Siirt Sinop Sivas Şanlıurfa Şırnak Tekirdağ Tokat Trabzon Tunceli Uşak Van Yalova Yozgat Zonguldak
Zonguldak
Çok Bulutlu
25°C
Zonguldak
25°C
Çok Bulutlu
Cumartesi Parçalı Bulutlu
23°C
Pazar Parçalı Bulutlu
23°C
Pazartesi Parçalı Bulutlu
22°C
Salı Çok Bulutlu
22°C

BUNUN ADI ‘PANDEMİ’ HARÇLIĞI

BUNUN ADI ‘PANDEMİ’ HARÇLIĞI
12/05/2020 01:17
A+
A-

Zonguldak Deplasmanlı Süper Amatör Lig takımlarından Kilimli Belediyespor Başkanı Musa Bahadır, pandemi sürecinde futbolcularını asla ihmal etmedi.

Dünyayı saran Koronavirüs döneminde ekonominin neredeyse dünyada salt üst olduğu şu süreçte Kilimli Belediyespor Başkanı Musa Bahadır, futbolcularına 1000 TL pandemi harçlığı adı altında ödeme yaptı.

Bunun yanında futbolcularının tüm ödemelerinin yapıldığı ve hiç bir topçunun alacağının kalmadığı öğrenildi.

Ayrıca yine lig iptal edilse dahi topçuların kalan primlerinin tamamının ödeneceğini öğrenildi.

Bu davranış ile bir çok Bölgesel Amatör Lig yöneticilerine örnek olan Başkan Musa Bahadır, Spor Kurulumuz tarafından neden ‘Yılın Başkanı’ seçildiğini bir kez daha kanıtlamış oldu.

REKLAM ALANI
Yorumlar

Henüz yorum yapılmamış. İlk yorumu yukarıdaki form aracılığıyla siz yapabilirsiniz.