Zonguldak’ın Ereğli ilçesinde, instagram hesabına ‘ve ben ölmek isteyen bir kız için çok bile yaşadım’ yazan lise öğrencisi M.K. (15), AVM’nin 10’nuncu katından kendisini boşluğa bırarakarak yaşamına son verdi. Olay, saat 16.00 sıralarında ilçe merkezinde bulunan bir AVM’de meydana geldi. İddiaya göre bir alış veriş merkezine gelen M. K., restoranların...