Kdz. Ereğli Belediye Başkanı Halil Posbıyık, Ramazan ayı dolayısıyla yayımladığı mesajda, Ramazan Ayının başta İslam alemi olmak üzere tüm insanlığa hayırlar getirmesi temennisinde bulundu. Başkan Posbıyık’ın mesajı şöyle; Paylaşmanın, dayanışmanın, hatırlamanın, gönüllere girmenin, sevginin, barışın ve dostluğun hâkim olduğu, yapacağımız ibadetler ile huzura ereceğimiz, maddi ve manevi yönden güzelliklerin yaşandığı...