Kdz. Ereğli Belediye Plajı, 10 Haziran Pazartesi gününden itibaren halkın kullanımına açılacak. Başkan Halil Posbıyık’ın talimatıyla Belediye Başkan Yardımcısı Tayyar Mendeş, ilgili daire müdürleriyle birlikte plajda yapılan son hazırlıkları denetledi. Kdz. Ereğli Belediye Başkanı Halil Posbıyık, belediye plajının yapılan düzenlemelerden sonra 10 Haziran’dan itibaren halkın kullanımına açılacağını söyledi.Başkan Halil Posbıyık’ın...